صفحات پاپ آپ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب مناسب برای وبلاگ - ســــــایـــنــا
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب مناسب برای وبلاگ - ســــــایـــنــا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو

تبلیغات

: سـاینا:: 84/11/27:: 9:52 عصر

چگونه یک قالب مناسب برای وبلاگ طراحی کنیم؟

نمای گرافیکی ، یکی از اصولی ترین مشخصه های یک وبلاگ است که بعنوان قالب شناخته میشود . با توجه به اینکه

طراحی قالب نیاز به داشتن تجربه در کار با ابزارهای طراحی وب دارد ، لذا آموزش آن را به عهده وبلاگ های تخصصی میگذاریم و در این مقاله سعی میکنیم تا معیار های یک قالب مناسب را برای شما ذکر کنیم .

•- اولین معیاری که تعیین کننده شکل ظاهری قالب شما خواهد بود زمینه موضوعی مطالبی است که مینویسید . سعی کنید رنگ بندی و گرافیک قالب شما تا جای ممکن با موضوعات پست هایی که تا کنون نوشته اید همخوانی داشته باشد . زیرا حسی که بیننده در نگاه کردن به وبلاگ شما دریافت میکند با مطالب شما یکجا در ذهنش میماند . پس سعی کنید بین این دو یک هماهنگی مناسب ایجاد کنید.
•- معمولا در طراحی قالب های وبلاگ از عکس استفاده میشود . اما گاهی تعداد عکس ها آنقدر زیاد است که لود شدن آنها سرعت بارگزاری وبلاگ را کم میکنید . تا جای ممکن سعی کنید قالب سبک تری را انتخاب کنید تا بیننده شما معطل نشود . برای وقت خوانندگان خود ارزش قائل باشید.
•- رنگ های تند باعث ایجاد تنش در مغز انسان و احساس نیاز به ترک محل مورد نظر ( که همان وبلاگ شماست) می گیرد. پس سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که به کاربر آرامش می دهد . استفاده از رنگ سیاه در پس زمینه متن باعث ناخوانایی متن و خسته شدن چشم خواننده میشود . پس سعی کنید این رنگ را بعنوان پس زمینه بکار نبرید.
•- قالب وبلاگ شما نشانه شخصیت شماست ! هرچند که بینندگان برای خواندن مطالب شما به وبلاگتان می آیند و نه برای دیدن قالبتان ، اما سعی کنید قالبی را برگزینید که تا جای ممکن بیان کننده مفهوم مطالبتان نیز باشد . بطور مثال استفاده از قالب کارتونی برای یک وبلاگ که در مورد الکترونیک مطلب می نویسد فکر نمی کنم انتخاب مناسبی باشد .

•- قالب هایی که با تکنیک CSS طراحی میشوند از قالب هایی که با استفاده از Table ها طراحی میشند سریع تر لود میشوند .
•- وجود تاریخ نوشته شدن پست ها چیزی کاملا ضروری است . اما اگر شما یک وبلاگ نویس تخصصی هستید و در وبلاگتان به موضوعات تخصصی می پردازید سعی کنید قالبی را برگزینید که عنوان هر پست در بالا با رنگ مشخص باشد و تاریخ هر پست در پایین آن . اگر وبلاگ نویس عادی هستید از قالبی استفاده کنید که تاریخ در بالای هر پست ظاهر شود . زیرا اعتبار مطالب شما به تاریخ ایجاد آنهاست .
•- سعی کنید در قالب خود لینک دوستان و کسانی که موضوعاتی شبیه شما دارند را اضافه کنید تا بیننده بعد از دیدن وبلاگ شما بتواند به لینک های مرتبط نیز برود . در غیر اینصورت وبلاگ شما همچون کوچه بن بستی است که راهی جز برگشت وجود ندارد و کاربر باید صفحه IE خود را ببندد .
•- سایت http://www.PersianWeblog.com قالب های متنوعی را برای هر نوع سلیقه ای بصورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد . بد نیست سری به این سایت بزنید ، شاید وقت آن رسیده تا قالب جدیدی برای خود انتخاب کنید !


موضوعات یادداشتدانستنی های کامپیوتر



486252:کل بازدید
3:بازدید امروز
حضور و غیاب

یــــاهـو

درباره خودم
قالب مناسب برای وبلاگ - ســــــایـــنــا
سـاینا
هیچ ستاره ای در آسمان تنهایی من نیست . اینجا همه جایش تاریک و سیاه است ...
لوگوی خودم
قالب مناسب برای وبلاگ - ســــــایـــنــا
لوگوی دوستان














لینکدونی

مریم حیدرزاده
فروغ فرخزاد
حسین پناهی
حمید مصدق
سهراب سپهری
سیمین بهبهانی
احمد شاملو
فریدون مشیری
مهدی اخوان ثالث
نیما یوشیج
یغما گلرویی

آرشیو موضوعی
قالب مناسب برای وبلاگ
مجموعه خطای مودم
متن زیبا
خواهی نشوی رسوا
امام رضا(ع)
پیدایش نوروز
درد دل
تولدم مبارک؟!!!
روزهای مهم
عکس های خفن
اجتماعی
جستجوی وبلاگ من
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

اشتراک
 
سفارش تبلیغ
صبا ویژن